Často kladené otázky

WINDOWS 8 Pošta

Pro možnost nastavit do aplikace Pošta vaši schránku Seznam Emailu je nutné se v aplikaci nejprve přihlásit svým účtem Microsoft(dříve Windows Live ID).

 

  • Ve své emailové schránce přejděte v pravém horním rohu do nabídky "Nastavení".
  • Zde v části "Propojení schránek" u položky "IMAP" zatrhněte volbu "povolit protokol IMAP".

  • Přejděte do hlavního menu Start (známého také jako Metro).


  • Zde nalezněte a poté klikněte na světle modrou dlaždici s názvem "Pošta".


  • Jakmile se pustí aplikace Pošta, v zobrazeném menu klikněte na tlačítko "Zobrazit vše v nastavení".


  • Napravo se zobrazí menu "Přidat účet".
  • Klikněte na tlačítko s obrázkem černé obálky a nápisem "Další účet".


  • V zobrazeném dotazu zvolte druh účtu "IMAP" a pokračujte kliknutím na tlačítko "Připojit".


  • Do pole "E-mailová adresa" zadejte svou e-mailovou adresu (vždy ve tvaru - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. či  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.).
  • Do pole "Heslo" zadejte své přístupové heslo.
  •  Pokračujte kliknutím na tlačítko "Připojit".


Nyní se vám již zobrazí okno aplikace Pošta s nastaveným účtem. Nicméně doporučujeme ještě překontrolovat zadané informace a upravit dodatečná nastavení poštovního účtu. To provedete následovně:

    • Přesuňte kurzor myši na pravý okraj obrazovky tak, aby se zobrazilo ovládací menu Windows a klikněte na tlačítko "Nastavení" - nebo - použijte klávesovou zkratku "Win+i" (na klávesnici stiskněte klávesu s logem Windows a zároveň klávesu písmene měkké i).

    • Zobrazí se sloupec s nastavením aplikace Pošta, zvolte možnost "Účty".


  • Z nabídky vyberte právě nastavený poštovní účet na Seznam Emailu.


  • Překontrolujte uvedená nastavení a dle potřeby zvolte, jak často se mají zprávy kontrolovat a za jak dlouhé období se mají do aplikace zprávy stahovat.
  • Ověřte správnost nastavení poštovních serverů:

    V poli "Příchozí e-mailový server" je "imap.seznam.cz", v poli "Port" je "993" a je zatržena volba "Server vyžaduje připojení (SSL)".
    (je možné použít i port 143 s nezaškrtnutou volbou SSL pro nezabezpečenou komunikaci)

    V poli "Odchozí e-mailový server" je "smtp.seznam.cz". v poli "Port" je "465" a je zatržena volba "Server vyžaduje připojení (SSL)".
    (je možné použít i port 25 s nezaškrtnutou volbou SSL pro nezabezpečenou komunikaci)

    Dále musí být zatrženy obě volby "Odchozí server vyžaduje ověření" a "Použít stejné uživatelské jméno a heslo k odesílání i příjmu e-mailů".


Tím je nastavení dokončeno. Veškerá provedená práce se zprávami se nyní projeví jak v aplikaci Pošta, tak i ve schránce na Seznamu.